close
 其实已经注册了有一段时间,可是想着要挑个好时间来开张,所以,就挑了今天。

之前的blog.com坚持了好久了,里面也有好多内容的说,可是竟然内地的IP都访问不了,心痛的只能割舍了…… 但是,那个貌似没有某项功能导致那些日志不能直接转过来~~ 怎么办呢…… 还在想办法ing...

今天是把昨天的我和明天的我联系起来的一天。

昨天的我,伤心,不安,孤独,直到无力挣扎,欲哭无泪;明天的我,应该会充满力量吧~ 我也曾经想过,这20年我到底是怎样过来的,可是毕竟我自己也只是一个20岁的人,要做这些总结似乎还是太早了一些。但是过去的每一天,都多多少少铸造了今天的我,曾经遇到的每一个人,都多多少少是我生命的一部分。所以,我踩着过去的我的足迹而来,即使是一个人的足迹,那也有路边的一切开道形成这条小径。

倒是想起了一位网友的话,未经允许转载过来…… 豆豆应该不会有意见吧?~ XDDDDDDD
從前的我餵養了現在的我,我聽的見"從前的我的血液"在我體內流動的聲音,那心臟的跳動有一部分是屬於他的,樂天的神情中還見的到他的身影。

如果在绚烂的天空中的缤纷之色中,能够分解出一种属于我的颜色,我想,那一定只是幻想。我从来不会从别的地方看到完全属于自己的颜色--除了---从有阳光照射的镜子中。曾经也有过想要从世界的某处找到那样被每一个人称赞的似乎是我的颜色,也曾经发誓说要做什么什么样的颜色,可是到最后,我终究只是这样。

每一年的生日,我都会为自己找一些特别的理由。似乎,从明年开始,就找不到了。而生日似乎也越来越变得平淡。这样的平淡是好的么??我也不知道。以前总是会和好多朋友一起过生日,一起过过生日的朋友真得不少吧~ 可是现在,生日总是在只有我一个人在无锡的时候,而且总是和那样的事情连在一起,搞的家里人也没空闲和那份心情来操这份心。象征性的一家人吃一顿饭,就是生日吧。但是,其实对我来说,我想要的东西很简单。

All along I was searching for my Lenore
In the words of Mr. Edgar Allan Poe
Now I'm sober and "Nevermore"?  Will the Ravens come to bother me at home

Calling you, calling you home?.
You? Calling you, calling you home

By the door you said u had to go
Couldn't help me anymore
This I saw coming, long before
So I kept on staring out the window

Calling you, calling you home
You?calling you, calling you home

I am a natural entertainer, aren't we all?
Holding pieces of dying ember
I'm just trying to remember who I can call
Who can I call?br />
Home? Calling you, calling you

I run a secret propaganda
Aren't we all hiding pieces of broken anger
I'm just trying to remember who I can call
Can I call?

* Born in a war of opposite attraction
It isn't or is it a natural conception
Torn by the arms in opposite directions
It isn't or is it a Modernist reaction

Repeat *

Is it like this? (Born in a war of opposite attraction)
Is it always the same?
When a heartache begins, (Torn by the arms in opposite directions )
is it like this?
Do you like this? (Born in a war of opposite attraction)
Is it always the same?
Will you come back again? (Torn by the arms in opposite directions)
Do you like this? (It isn't or is it a Modernist reaction)

Is it always the same? And will you come back again?
Do you like this? Oh do you like this?
Is it like this? ( repeat * as bgm )
Is it always the same?
If you change your mind, won't you tell me?

Is it like this? Is it always the same?
When a heartache begins, is it like this?
If you like this. Will you remember my name?
Will you play it again, if you like this? 


如果是唱给明天的歌,那我就期待是那首Beautiful World吧~
arrow
arrow
    全站熱搜

    flyingJiayi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()